Inauguraión oficial de la Peña ‘Zorroztarri’ de Segura (Gipuzkoa)  /Segurako ‘Zorroztarri’ Athletic

Inauguraión oficial de la Peña ‘Zorroztarri’ de Segura (Gipuzkoa) /Segurako ‘Zorroztarri’ Athletic

Fecha: jueves, 27 de febrero de 2014

La Peña ‘Zorroztarri’ desea invitar a los miembros de la Asociación de Peñas al acto de inauguración que se celebrará el 09 Abril en la plaza de Segura a las 19:00 horas.

Entre otros, acudirán jugadores y representantes del club. Hay una invitación para dos asistentes por peña.

Confirmar asistencia antes del 26 marzo por las siguientes vias:

zorroztarritaldea@gmail.com o llamar al teléfono 619063081.

2014ko apirilaren 9an, 19:00etan, Segurako (Gipuzkoa) plazan burutuko den inaugurazio ekitaldira gonbidapena luzatu nahi diegu Athleticeko Peñen Elkarteko kideei.

Bertan, besteak beste, Athleticeko jokalariak eta ordezkariak izango ditugu. Peñetako kideak (peña bakoitzeko bi lagun) bertaratu nahi izanez gero, ekitaldi eguna baino bi aste lehenago jakinarazi behar diguzue (martxoaren 26rako): zorroztarritaldea@gmail.com korreo bidez edota 619063081 telefonora deituz.